جاب ويژن جاب ويژن .

جاب ويژن

خريد بازديد و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۵:۵۸ توسط:جاب ويژن موضوع: نظرات (0)

آگاهي از استخدام‌هاي جديد شغلي

گسترش كسب و كارها و راه‌اندازي استارتاپ‌ها و شركت‌هاي كوچك و بزرگ باعث رونق اقتصادي و پديد آمدن فرصت‌هاي شغلي و استخدام جديد زيادي شده است و به اشتغال‌زايي و كمك به كاهش نرخ بيكاري كشور كمك فراواني كرده است. اكنون در هر رشته و گروه شغلي كه مهارت داشته باشيد مي‌توانيد با كمي جستجو، موقعيت شغلي مناسبي براي خود پيدا كنيد و استخدام شويد. اما چطور مي‌توان از آگهي‌هاي استخدام جديد مطلع شد و براي آن‌ها رزومه ارسال كرد. در دنياي رقابتي امروز، هرچه سريع‌تر از يك فرصت‌ شغلي باخبر شويد شانس بالاتري براي استخدام شدن خواهيد شد. بنابراين به نظر مي‌رسد سرعت و اطلاع سريع‌تر از آگهي‌هاي استخدام جديد نقش تعيين‌كننده‌اي در كاريابي و استخدام كارجويان ايفا مي‌كند.

در اين مقاله بهترين راهكارها براي جستجوي موقعيت‌هاي شغلي را توضيح مي‌دهيم و به شما مي‌گوييم چطور مي‌توانيد به عنوان اولين نفر از يك آگهي استخدام جديد باخبر شويد و براي آن‌ها رزومه ارسال كنيد. در ادامه با ما همراه باشيد.

مزيت اطلاع از موقعيت‌هاي استخدام جديد
اگرچه امروزه تعداد فرصت‌هاي شغلي به نسبت قبل زيادتر شده و به ويژه در شهرهاي بزرگ فرصت‌هاي استخدام جديدي وجود دارد؛ اما از آن طرف روز به روز تعداد كارجويان نيز بيشتر مي‌شود. شايد تا چند دهه قبل فردي كه مدرك كارشناسي داشت تمايز قابل‌توجهي نسبت به رقيبان پيدا مي‌كرد؛ اما در حال حاضر تعداد كارجويان متخصص و تحصيل‌كرده بسيار زياد شده و رقابت بالايي بر سر تصاحب يك موقعيت استخدام جديد به وجود آمده است. به ويژه اگر اين موقعيت شغلي مربوط به يك شركت و سازمان معتبر مثل بانك، وزارتخانه‌ها، سازمان‌هاي دولتي و سازمان‌هاي بزرگ باشد اين رقابت شديدتر هم مي‌شود.

تعداد بالاي كارجويان باعث مي‌شود روند انتخاب و گزينش براي كارفرمايان هم دشوارتر شود. زيرا كارفرما با انتشار آگهي استخدام جديد در سايت‌هاي كاريابي مثل جاب ويژن، تعداد قابل توجهي رزومه دريافت مي‌كند كه بخش زيادي از آن‌ها هم واجد شرايط احراز شغل هستند.

همچنين يك آگهي استخدام به طور ميانگين يك ماه فعال است و كارجويان مي‌توانند براي آن آگهي رزومه ارسال كنند. اما مسلماً كارفرمايي كه نياز به نيروي متخصص دارد تمايل دارد هرچه زودتر فرد موردنظرش را استخدام كند و مجبور به بررسي صدها رزومه ارسالي نشود. بنابراين معمولاً در همان چند روز اول احتمال پيدا كردن و جذب نيروي موردنظر بسيار زياد است.

همه اين عوامل باعث مي‌شود به اين نتيجه برسيم كه سواي مهارت‌هاي و تخصص‌هاي لازم براي يك شغل، زمان نيز نقش تعيين‌كننده‌اي در به دست آوردن يك موقعيت شغلي مناسب دارد. به اين ترتيب هرچه زودتر از يك فرصت استخدام جديد باخبر شويد و رزومه خود را براي كارفرما ارسال كنيد احتمال پذيرفته شدن و دعوت به مصاحبه هم بالاتر خواهد رفت.

چگونه از استخدام‌هاي جديد با خبر شويم؟
بررسي هرروز جاب ويژن
هر روز تعداد قابل توجهي آگهي شغلي در سايت استخدامي جاب ويژن منتشر مي‌شوند و اگر مي‌خواهيد زودتر استخدام شويد بهتر است هر روز زماني را به بررسي آگهي‌‌هاي جديد اختصاص بدهيد. در مسير كاريابي پشتكار و نااميد نشدن رموز موفقيت هستند؛ بنابراين اگر بعد از چند روز جستجو به نتيجه‌اي نرسيديد نااميد نشويد و همچنان به جستجو ادامه دهيد. مطمئن باشيد اگر رزومه مناسبي داشته باشيد و در گروه شغلي متناسبي دنبال كار بگرديد مي‌توانيد هرچه زودتر شغل دلخواهتان را پيدا كنيد.

تعداد آگهي‌هاي منتشر شده در جاب ويژن بسيار زياد است و اگر بخواهيد همه آگهي‌ها را بررسي كنيد به زمان و انرژي زيادي نياز خواهيد داشت. براي اينكه جستجوي هدفمند و متمركزي داشته باشيد با استفاده از فيلترهاي جستجو، گروه شغلي موردنظرتان را انتخاب كنيد تا تنها آگهي‌هاي استخدام جديد در همان حوزه به شما نمايش داده مي‌شود. به اين ترتيب با صرف زمان كوتاهي در روز مي‌توانيد از تمامي فرصت‌هاي شغلي امروز باخبر شويد و چيزي را از قلم نيندازيد.

تكميل رزومه
جاب ويژن براي تسهيل جستجوي كار، از سيستم هوشمند انطباق استفاده مي‌كند و منطبق‌ترين موقعيت‌هاي استخدام جديد را به كارجويان پيشنهاد مي‌دهد. اين انطباق بر اساس اطلاعات رزومه شما و همين‌طور نحوه جستجوي مشاغل در سايت ارزيابي مي‌شود. بنابراين هرچقدر رزومه‌تان كامل‌تر باشد آگهي‌هاي پيشنهادي منطبق‌تر و مناسب‌تري به شما پيشنهاد مي‌شود و مي‌توانيد با بررسي همان آگهي‌ها، بهترين موقعيت شغلي براي خود را پيدا كنيد.

فعال كردن ايميل اطلاع رساني


جاب ويژن با ارائه امكانات و خدمات مختلف تلاش مي‌كند روند استخدام شدن كارجويان را تسهيل و تسريع كند. يكي از اين امكانات، گزينه ايميل اطلاع رساني است. با فعال كردن اين گزينه و انجام تنظيمات در مورد نوع آگهي‌هاي موردنظر، هر هفته جديدترين فرصت‌هاي شغلي به آدرس ايميل شما ارسال خواهد شد. به اين ترتيب، حتي اگر فرصت بررسي و مراجعه به سايت جاب ويژن را هم نداريد از اين طريق مي‌توانيد از موقعيت‌هاي استخدام جديد مطلع شويد.

دريافت اختصاصي آگهي‌هاي استخدام جديد
يك روش بهينه و مؤثر براي اطلاع از فرصت‌هاي شغلي، استفاده از ربات تلگرامي جاب ويژن است. پس از عضويت در اين ربات، مي‌توانيد نحوه ارسال آگهي‌ها را بر اساس گروه و عنوان شغلي، شهر محل سكونت، جنسيت، بازه حقوقي، زمان ارسال و … تنظيم كنيد. سپس اين ربات هر شب آگهي هاي استخدام جديد را مطابق با تنظيمات شما در تلگرام برايتان ارسال مي‌كند.

همچنين از طريق اين ربات، امكان جستجو در آگهي‌ها بر اساس فيلتر يا كليدواژه و شركت در آزمون‌هاي خودشناسي را نيز خواهيد داشت.

جمع بندي
فرآيند كاريابي و استخدام شدن مي‌تواند كمي چالش‌برانگيز و دشوار به نظر برسد؛ اما اگر شيوه‌هاي درست جستجوي كار و اطلاع از آگهي‌هاي استخدام جديد را بدانيد مي‌توانيد به‌راحتي شغل موردنظرتان را پيدا كنيد. ازآنجاكه ممكن است كارجويان زيادي مثل شما به دنبال موقعيت‌هاي شغلي باشند رقابت تنگاتنگي بر سر تصاحب فرصت‌هاي استخدام جديد به‌ويژه در سازمان‌هاي بزرگ و معتبر مثل بانك‌ها، سازمان‌هاي دولتي و شركت‌هاي موفق مثل ايران‌خودرو، اسنپ، ديجي كالا و …ايجاد مي‌شود. در چنين شرايطي كارجوياني كه زودتر از اين فرصت‌ها مطلع شوند و رزومه‌شان را ارسال كنند شانس بالاتري براي استخدام شدن خواهند داشت.

در اين مقاله راجع به روش‌هاي اطلاع از موقعيت‌هاي استخدام جديد صحبت كرديم و گفتيم كه از روش‌هاي مختلف مي‌توانيد از اين فرصت‌ها اطلاع پيدا كنيد. جستجوي روزانه در آگهي‌هاي جاب ويژن، داشتن صبر و پشتكار، فعال‌سازي ايميل اطلاع‌رساني، عضويت در كانال تلگرام و ربات جاب ويژن و … ازجمله راهكارهايي هستند كه به شما كمك مي‌كنند در اين رقابت پيروز شويد.

هر روز صدها آگهي استخدام جديد در سايت كاريابي جاب ويژن منتشر مي‌شوند و كارجويان مي‌توانند به كمك فيلترهاي جستجو و امكانات متعدد، به صورت هدفمند و فيلترشده به دنبال آگهي‌هاي موردنظرشان بگردند. اميدواريم جاب ويژن بتواند به شما كارجويان محترم در پيدا كردن شغل دلخواه و استخدام شدن كمك كند و كارفرمايان نيز بتوانند هرچه زودتر نيروي متخصص موردنظرشان را پيدا كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۳:۴۰ توسط:جاب ويژن موضوع: نظرات (0)