جاب ويژن جاب ويژن .

جاب ويژن

چه سازمان‌هايي به استخدام راننده پايه يك نياز دارند؟

در حال حاضر با نگاهي به آگهي‌هاي سايت‌هاي استخدامي مي‌توان متوجه شد كه بسياري از شركت‌ها، كارخانه‌ها و سازمان‌ها به استخدام راننده پايه يك نياز دارند و تعداد زيادي آگهي استخدام را در اين حوزه مي‌توان مشاهده كرد. تقريباً همه سازمان‌هاي نيازمند نيرو براي فرصت شغلي راننده پايه يك از از افراد رزومه كاري درخواست مي‌كنند و بدون داشتن يك رزومه حرفه‌اي، شانس استخدام در شركت‌هاي بزرگ و موفق خيلي كم مي‌شود.

‍ شرايط استخدام راننده پايه يك در سازمان دولتي چگونه است؟

ادارات دولتي طيف فعاليت‌هاي وسيعي دارند؛ از سرويس‌هاي اياب و ذهاب كاركنان اداره گرفته تا بعضي از ادارات مثل شهرداري‌ها كه براي تامين نيروي راننده اتوبوس درون شهري، آبياري فضاي سبز، پاك‌سازي خيابان‌ها، جمع‌آوري پسماند، پروژه‌هاي عمراني و ... خود نيازمند فردي هستند كه با رانندگي كاميون و اتوبوس آشنا باشد.

از طرف ديگر سازمان‌هايي مثل اداره، حمل و نقل جاده‌اي يا سازمان راه‌داري هم براي تامين نيروي انساني موردنياز خود در زمينه‌هاي عمراني، جاده‌سازي، باز كردن جاده‌ها در اثر ريزش كوه و بهمن و ... نيازمند جذب راننده پايه يك هستند.

‍ استخدام راننده پايه يك ترانزيتي چه شرايطي دارد؟

بعضي از شركت‌هايي كه تجاري بوده و مشتريان بين‌المللي دارند، براي صادرات كالاهاي خود به خارج كشور نيازمند استخدام راننده پايه يك براي ترانزيت هستند. اين رانندگان براي اينكه بتوانند به عنوان راننده ترانزيت فعاليت كنند بايد مجوز لازم را از نيروي انتظامي دريافت كنند؛ همچنين داشتن گذرنامه معتبر نيز براي فعاليت در اين شغل الزامي است.

‍ شرايط استخدامي راننده پايه يك چگونه است؟

در بسياري از اداراتي كه نيازمند استخدام راننده پايه يك و ماشين سنگين هستند، علاوه بر مدارك عمومي مثل گواهينامه پايه يك، داشتن تجربه و سابقه كار سه تا چهار سال هم لازم است. خوشبختانه سطح تحصيلات براي استخدام در اين شغل اهميتي براي كارفرماها نداشته و اكثر سازمان‌ها در استخدام راننده پايه يك تنها به موارد عمومي مثل سن و داشتن كارت پايان خدمت، اهميت مي‌دهند.

كدام كسب و كارها نيازمند جذب راننده پايه يك هستند؟

هر كارخانه و كسب و كاري كه بخواهد بار، بسته‌هاي حجيم، كالاها يا سفارش‌هايي را به مشتريان خود برساند يا بخواهد براي حمل و نقل افراد از اتوبوس استفاده كند، براي اين كار به استخدام راننده پايه يك هم نياز خواهد داشت. با اين حال، در برخي كسب و كارها به خاطر نوع فعاليت‌هايي كه دارند نياز به نيروي راننده ماشين سنگين بيشتر است كه در ادامه به بعضي از نمونه‌هاي آن اشاره مي‌كنيم:

استخدام راننده پايه يك در شركت‌هاي باربري و ترانزييت

شركت‌هاي حمل و نقل بار كه به طور تخصصي در زمينه جابجايي بار و بسته‌هاي حجيم مشتريان فعاليت مي‌كنند يا شركت‌هاي تجاري كه براي صادرات كالاهاي خود به خارج كشور نيازمند جذب راننده پايه يك ترانزيتي هستند. اين شركت‌ها براي انجام سفارشات مشتريان خود و تحويل به موقع آن‌ها، به استخدام راننده پايه يك، راننده سواري و يا نيروي پيك موتوري احتياج دارند. اكثر اين شركت‌ها به طور تخصصي در زمينه ارائه يك سرويس خاص مثل پيك موتوري، حمل بار با ماشين سنگين يا تعاوني مسافربري كار مي‌كنند و به همين دليل به جذب تعداد زيادي راننده كاميون و اتوبوس نياز دارند.

شركت‌هاي تعاوني و مسافربري

همه شركت‌هاي تعاوني و مسافربري براي حمل و نقل مسافران خود نياز به جذب راننده پايه يك دارند. به ويژه در شهرهاي بزرگ و شلوغي مثل تهران، حمل و نقل شهري با اتوبوس و BRT طرفداران زيادي دارد؛ چون مسافران مي‌توانند با اتوبوس زودتر و سريع‌تر به مقصد خود برسند.

فروشگاه‌هاي اينترنتي

شركت‌هاي بزرگ اينترنتي مثل ديجي كالا براي حمل بار و ارسال محموله‌هاي بزرگ و سنگين مشتريان خود نياز به ماشين سنگين دارند؛ به همين دليل در سال‌هاي اخير با رشد اين سازمان‌ها، درخواست براي استخدام راننده پايه يك هم افزايش يافته است. به همين دليل اگر به صفحه آگهي‌هاي استخدام راننده ماشين سنگين سري بزنيد مي‌بينيد كه بخش زيادي از فرصت‌هاي شغلي مربوط به فروشگاه‌هاي آنلاين است.

فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و سوپرماركت‌ها

امروزه هايپرماركت‌ها و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي به دليل تنوع و حجم بالاي محصولات مشتريان زيادي دارند. تقريباً تمامي اين ماركت‌ها به طور روزانه براي حمل و نقل محصولات گوشتي، پروتئيني و ساير محصولات سوپرماركتي خود نياز به ماشين سنگين دارند.

شركت‌ها و سازمان‌هاي دولتي

به جز موارد بالا، هر شركت و سازماني كه براي تحويل و جابجايي افراد يا بسته‌هاي حجيم نياز به استفاده از كاميون يا اتوبوس داشته باشد، اقدام به استخدام راننده پايه يك مي‌كند. شركت‌ها و سازمان‌هاي بزرگ كه حجم كاري زيادي دارند و هر روز براي جابجايي كارمندان خود، سرويس‌هاي اياب و ذهاب و يا حمل محصولات توليدي خود به نقاط مختلف كشور فعاليت مي‌كنند، نياز به راننده ماشين سنگين و اتوبوس دارند.

براي رانندگي كاميون و اتوبوس چه گواهينامه‌اي موردنياز است؟

رانندگي با انواع وسيله نقليه موتوري زميني نياز به دريافت گواهينامه متناسب با آن دارد و تخطي از آن طبق قوانين راهنمايي و رانندگي، جريمه و مجازات قانوني دارد. براساس قوانين جديدي كه تصويب شده است مي‌توان گواهينامه‌هاي رانندگي را به سه نوع پايه يك، پايه دو و پايه سه تقسيم كرد.

اين گواهينامه‌ها هركدام براي يك نوع ماشين خاص كاربرد دارند؛ براي مثال گواهينامه پايه يك براي رانندگي ماشين‌هاي باري بيش از 6 تن و اتوبوس بيش از 26 مسافر، گواهينامه پايه دو براي ماشين‌هاي سنگين تا 6 تن و كمتر و اتوبوس‌هاي با ظرفيت تا 26 نفر مسافر، گواهينامه موتورسيكلت و گواهينامه ويژه هم براي ماشين آلات صنعتي، كشاورزي و عمران قابل استفاده است. جالب است بدانيد كه گواهينامه‌هاي جديد داراي ميكروچيپ‌هاي اطلاعاتي هستند و با بازخواني آن‌ها مي‌توان سابقه تخلفات رانندگي را مشاهده كرد.

رانندگي ماشين سنگين نياز به مهارت و تجربه بالايي دارد و بسيار شغل حساسي است؛ به همين دليل راننده ماشين سنگين بايد از نظر عقلي و اخلاقي صلاحيت كافي را داشته باشد. شايد به همين علت است كه براي دريافت گواهينامه پايه يك شرط حداقل سن 25 سال تمام گذاشته شده است.

همچنين قبل از دريافت گواهينامه پايه 1 نياز به دريافت گواهينامه پايه ۲ است. فردي كه گواهينامه پايه 2 دارد در زمينه رانندگي ماشين‌هاي نيمه سنگين تجربه و مهارت كافي را كسب كرده و حالا مي‌تواند براي رانندگي ماشين‌هاي سنگين مثل كاميون و تريلي به كسب تجربه مشغول شود.

همانطور كه پيش از اين هم گفته شد رانندگي با ماشين سنگين وظيفه حساسي را بر دوش راننده قرار مي‌دهد و نياز به مهارت و تجربه و تسلط بالا بر رانندگي دارد؛ با اينحال آگهي‌هاي مربوط به استخدام راننده پايه يك در ميان آگهي‌هاي استخدام و كاريابي طرفداران زيادي دارد و بسياري از شركت‌ها براي حمل و نقل مسافران، كارمندان يا حمل بارهاي خود به راننده پايه يك احتياج دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۲:۱۶ توسط:جاب ويژن موضوع: نظرات (0)

شرايط استخدام در بخش‌هاي صنعتي تبريز و زندگي در اين شهر

زندگي‌كردن در شهر تبريز چگونه است؟

شهر تبريز كه يكي از كلانشهرهاي واقع در شمال غربي كشور است، ميزبان كارخانه‌ها و صنايع متعددي است و هرساله نيروي كار مهاجر زيادي را به خودش جذب مي‌كند. در اينجا شرايط زندگي در تبريز را با هم بررسي خواهيم كرد تا اگر به دنبال كار در اين شهر بزرگ و مدرن هستيد، بتوانيد براي مهاجرت، راحت‌تر تصميم‌گيري كنيد. براي مشاهده فرصت‌هاي استخدام تبريز نيز مي‌توانيد به سايت كاريابي جاب ويژن سري بزنيد.

شهر تبريز را مي‌توان مهم‌ترين شهر براي ترك‌هاي كشور دانست. در شرايطي كه با زبان تركي آشنايي داشته باشيد. زندگي كردن در اين شهر براي شما بسيار راحت‌تر خواهد بود. اين شهر از آب و هواي بسيار دلپذيري در فصل تابستان برخوردار است؛ اما بايد انتظار زمستان‌هاي سرد و پربرفي را داشته باشيد. همچنين شهر تبريز از نظر پاكيزگي هوا جزو شهرهاي برتر كشور است.

شهر تبريز در ميان كلانشهرهاي ايران، شهري ارزان محسوب مي‌شود. قيمت مسكن در اين شهر با توجه به اقتصاد فعال و امكانات آن، چندان بالا نيست و به عنوان يك شهر تميز با ميزان جرائم پايين و اختلاف طبقاتي اندك در كشور شناخته مي‌شود. اگر با زبان و فرهنگ آذري مشكلي نداريد، به شما زندگي كردن در اين شهر را توصيه مي‌كنيم.

همچنين استان آذربايجان شرقي از زيباترين استان‌هاي كشور از نظر منابع طبيعي است و با سكونت در اين شهر، به راحتي از جاذبه‌هاي گردشگري طبيعي اين استان مثل درياچه‌ي اروميه و دامنه‌هاي دلنشين كوه‌هاي سر به فلك كشيده‌ لذت خواهيد برد. بدون شك زندگي كردن در اين استان براي علاقه‌مندان به كوه‌نوردي و طبعيت‌گردي بسيار مناسب است.

حمل و نقل در شهر تبريز با وجود متروي چهار خطه اين شهر بسيار راحت است. همچنين، با توجه به وجود فرودگاه بين‌المللي و ايستگاه راه آهن در اين شهر، رفت و آمد از ساير استان‌هاي ايران به شهر تبريز، كار راحتي است.

صنايع غذايي شهر تبريز

بيش از 50% شيريني و شكلات توليد داخلي كه شامل بيش از 600 نوع محصول مختلف مي‌شود در كارخانجات شهر تبريز توليد مي‌شود و اين شهر يكي از مراكز و قطب‌هاي مهم صنايع غذايي و آشاميدني ايران و منطقه خاورميانه است. گروه صنعتي آناتا، گروه صنعتي غذايي شيرين عسل و شركت صنايع غذايي آيدين ازجمله صنايع غذايي معتبر اين شهر هستند كه امروزه در سطح كشوري و فرامرزي فعاليت خود را گسترش داده‌اند.

وجود كارخانجات و شركت‌هاي متعدد صنايع غذايي باعث ايجاد موقعيت‌هاي شغلي زيادي در اين شهر شده كه به افزايش نرخ اشتغال‌زايي و كاريابي تبريز كمك زيادي كرده است.

اسامي كارخانه‌هاي مهم شهر تبريز

اغلب شركت‌هاي تبريز، شركت‌هاي صنعتي و توليدي هستند و كارخانه‌هايي در شهر تبريز و ديگر بخش‌هاي استان آذربايجان شرقي دارند. در ليستي كه در ادامه آورده شده است، كارخانجات تبريز را كه از اهميت زيادي برخوردار هستند، مشاهده مي‌كنيد:

  • تراكتورسازي ايران
  • شيرين عسل
  • آهنگري تراكتورسازي
  • كبريت توكلي
  • ايران‌خودرو تبريز
  • ريخته‌گري تراكتورسازي
  • كارخانه مهر اصل
  • ماشين‌سازي تسميران
  • كارخانه چرم‌سازي خسروي
  • الوان پلاست
  • پتروشيمي تبريز
  • ليفتراك سازي سهند
  • كمپرسورسازي تبريز
  • كارخانجات فولاد
  • پالايشگاه تبريز
  • سيمان سفيد تبريز
  • كارخانه آيدين
  • كارخانه‌هاي دوغ زمزم، خوشگوار و پگاه تبريز
  • داروسازي زهراوي
  • آذر دما گستر
  • و …

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۵:۰۸ توسط:جاب ويژن موضوع: نظرات (0)

معرفي 5 ابزار رايگان و فوق العاده براي سئوكاران و وبمستران

ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت شيك رنك مراجعه نماييد.

منبع:chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۵:۲۹ توسط:جاب ويژن موضوع: نظرات (0)

معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك

شما را به معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


خريد كليك گوگل

سايتي در جايگاه پايين از نتايج گوگل است اما با سفارش سرويس افزايش كليك گوگل كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت در مقايسه با جايگاهي كه داريد بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت را فورا ارتقا مي دهد. مثلا روزانه 2000 نفر كلمه كليدي سايت شما را جستجو كنند و فقط 5 درصد آنها يعني 100 نفر در نتايج گوگل بر روي سايت كليك كنند نرخ كليك و CTR سايت به 10 درصد افزايش مي يابد در واقع بازديدكنندگان ارگانيك سايت 2 برابر خواهد شد .

●با ارتقا CTR و رتبه گوگل، محصولات و خدمات خود را، بصورت رايگان به ميليون‌ها كاربر گوگل نمايش مي دهيد . ●قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحات سايت ●قابليت رايگان جستجو بازگشتي و بازديد 2 مرتبه از سايت ●قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ ●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي ●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa ●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●سرويس كاملا ايمن و مورد تاييد گوگل بدون ريسك منفي براي سايت ●جستجو و كليك در 10 صفحه اول و 100 نتايج نخست در گوگل

خريد كليك گوگل شيك رنك


افزايش بازديد سايت

تأييد شده است كه Google از داده هاي Google Chrome براي تعيين تعداد افرادي كه از سايت بازديد مي كنند (و چند بار) استفاده مي كند. سايت هايي كه افزايش بازديد مستقيم زيادي دارند احتمالاً سايت هاي با كيفيت بالاتر در مقابل سايتهايي هستند كه خريد بازديد سايت بسيار كم تري دارند. بازديد هايي كه بصورت مستقيم به سايت شما منقل شود را Direct Traffic يا ترافيك مستقيم مي گويند. به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سايت chicrank.com را وارد كنيد اين نوع بازديد مستقيم خواهد بود.

زمان ماندگاري انتخاب از ♻️30 ثانيه & 250 ثانيه♻️ - كسب تدريجي جايگاه برتر position - ارتقا مستقيم رنك الكسا ايران و جهاني - ارتقا تدريجي نرخ پرش و بهبود بانس ريت - كسب امتياز و بهبود شاخص هاي تجربه كاربري و بهبود ميزان رضايت مندي سايت از الگوريتم رنك برين گوگل

خريد بازديد سايت شيك رنك

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com



برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۷:۰۸ توسط:جاب ويژن موضوع: نظرات (0)